S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním stránek Presenter.cz souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení.

Novoroční předsevzetí, aneb jak je dotáhnout do konce

01.01.1970

Novoroční předsevzetí, aneb jak je dotáhnout do konce

Vánoční svátky a oslava nového roku je již za námi. Mnoho z vás si určitě zvolilo nová předsevzetí na rok 2020. Nejčastějším předsevzetím může být třeba to, že zhubneme a vyrýsujeme si postavu na léto, ušetříme více peněz, konečně vymalujeme ten pokoj, či třeba přestaneme kouřit. Mnoho z těchto předsevzetí bývá však po čase zazděno či neustále odkládáno až donekonečna.

Jak ale neztratit ten náboj motivace, který máme vždy na začátku nového roku?

V tomto článku vám dáme pár tipů, jak nesejít z cesty, kterou jste si vytyčili a doufáme, že u nás najdete tu správnou inspiraci pro naplnění svých novoročních přání.

První krok

První věc, kterou byste měli udělat je, že si všechna tato předsevzetí vypíšete do notebooku nebo na kus volného papíru. Napište si opravdu všechny a vyberte z nich dvě až tři předsevzetí, která pro vás jsou nejdůležitější.

Je opravdu důležité nedávat si za cíl splnit úplně vše, i když si to opravdu moc přejete. Člověk totiž přirozeně nezvládá spolehlivě a dlouhodobě naplnit tolik cílů, nakonec se z toho většinou zhroutí a nedokončí ani ten jeden. Jděte do toho tedy s nadšením a po malých krůčcích, ať se vaše motivace nevytratí během prvního měsíce.

Druhý krok

V druhém kroku se u každého přání zvlášť zamyslete. Zeptejte se sami sebe - Jak toho mohu docílit? Kolik času se tomu mohu skutečně věnovat? A v které dny? Je dobré si to vše stručně zaznamenat do svého kalendáře, abyste to měli stále na očích. Udělejte si takový rozvrh, může být klidně podobný tomu, který jste mívali kdysi ve škole.

Začátky jsou vždy obtížné, a proto se nebojte říct někomu o pomoc. Pokud se jedná třeba o cvičení, zkuste se zeptat někoho z rodiny či přátel, zda by s vámi chodili cvičit. Vždy je lepší v tom být společně s někým než být sám. Společně se můžete ve věcech podporovat a dosahovat tak mnohem lepších výsledků.

Jak už jsme zmiňovali je dobré začít s malými krůčky k vaší změně a postupně přidávat víc a víc. Pokud chcete například začít běhat, doporučuje se první den jít jen 9 minut rychlou chůzí a pak 2 minuty běžet. Tuto kombinaci opakovat celkem 4x, tak aby celková doba činila cca 45 min. Po čase začněte postupně snižovat minuty rychlé chůze a přidávat je opět na běhu. Nakonec zjistíte, že začínáte pozorovat pěkné výsledky již po několika měsících, a to vás požene ještě více kupředu. To hlavní, co si však vytvoříte je návyk.

A takovými malými krůčky se nakonec dostanete ke svému velkému cíli. Hlavní je se nevzdat, i když bude spoustu situací, kdy si budete říkat, že to nemá cenu. Pokud si však navyknete na svůj rozvrh, uvidíte, že vám to nakonec nedá a znovu vyrazíte, až nakonec jednou zvítězíte!

Pro ty z vás, kteří si zvolili ke svému novoročnímu předsevzetí sport, ať už se jedná o běh či pravidelné návštěvy fitcentra. Vytvořili jsme pro vás výprodeje na skvělé sportovní doplňky! Hubnoucí legíny, ledvinky na běhání, pás na hubnutí, a další doplňky které vám pomohou k rychlejšímu vyrýsování postavy a lepším výkonům!

Doufáme, že jste si z tohoto článku něco odnesli, a přejeme vám ať se všechna vaše předsevzetí naplní co nejdříve. Potřeby pro naplnění novoročních předsevzetí najdete zde.

ZTA5NTY0